å vad skönt :p

ligger hemma i sängen och väntar på att tiden ska tick lite närmare 10.47 då bussen går mot stan och skolan.. vart inte som planerat iidag heller /:
I fredags så var jag ju till ljusne som jag skrev, behövde inte hjälpa älskling med rutan till bilen iaf, men hela lördagen så städade jag i stället (: älskling vart glad (:
idag ska jag till skolan och ha lektion i 2 timmar sen åka hem igen.. vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem men det är sånt som märks.

men ni? jag har ju ingen lektion idag! :o hahahaha xD det var väl dä jag tyckte jag också, jag hade för mig att jag inte skulle ha någon lektion men var inte säker men nu kom jag på att jag kunde kolla i våran grupp om det var någon som skrivit något och då står det ju att det är eget arbete idag (: hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0