bajhjhgdiokjnbvftyuilkmnbgyuk

sitter i soffan hemma och dricker Monster <3
det var inte riktigt planerat att jag skulle bli hemma men först sov jag över och sen missade jag bussen så jag sket i allt och vart grinig på mig själv och sen sjukanmälde jag mig! jag hatar att sova över och sånt, jäkla skit! men jaja, sånt är livet på en pinne i skogen ibland...
senare ska jag till Ljusne men jag har ingen aning om när och jag vet inte hur jag ska kunna få reda på det heller eftersom att jag inte vet om älskling har batteri kvar i telefonen eller inte.. men det är ju sånt som märks de å..
I helgen blir det att hjälpa älskling med att såga bort den trasiga rutan på bilen, och kanske sätta fast den nya? ingen aning... sånt som märks :p

men vi får höras (; haaaj!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0